۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۳

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی:

اجرای چهارمین مرحله طرح ظفر در اراک/ ۳۵۳ نفر دستگیر شدند

اجرای چهارمین مرحله طرح ظفر در اراک/ ۳۵۳ نفر دستگیر شدند

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای چهارمین مرحله طرح ظفر در شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهارمین مرحله اجرای طرح ظفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ظفر به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی و اثربخش پلیس در پیگیری درخواست‌های مردمی از سال گذشته در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این طرح‌های عملیاتی با احصا کارشناسی از مناطق جرم خیز، از توان عملیاتی پلیس در برخورد با جرایمی چون تهیه و توزیع مواد مخدر، سرقت، قاچاق کالا، مزاحمان نوامیس مردم و شرارت‌ها و دیگر جرایم استفاده و این طرح‌های عملیاتی در یک برنامه تدوینی در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: چهارمین مرحله از اجرای طرح ظفر در شهرستان مرکز استان طی چهار روز به مرحله اجرا گذاشته شد و طی این طرح ۳۵۳ نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد با سرقت به عنوان یکی از محورهای عملیاتی طرح ظفر یاد کرد و افزود: در چهارمین مرحله از اجرای طرح ظفر ۲۹ نفر سارق دستگیر و ۸۹ فقره انواع سرقت نیز از آنان کشف شد.

سپهوند با اشاره به بازتاب عملیات پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در این مرحله مقدار ۴۱ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار ۱۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از آنان کشف شد. در این طرح همچنین هفت پرونده قاچاق کالا نیز تشکیل و در حدود ۳۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و پرونده‌های تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه‌های مسئول ارجاع داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ارتقای انضباط ترافیکی را یکی دیگر از محورهای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در مدت زمان اجرای طرح تعداد ۱۲۷ دستگاه خودرو و ۷۷ دستگاه موتور سیکلت توقیف و برخورد قانونی با آنان صورت پذیرفت.

کد خبر 4936242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha